00.16

idag följde jag med sara och sandra till vretstorp, eller vi mutade sandra med 20 :- för hon ville egentligen inte. deras mamma skjusade dit oss runt halv sju och sen hämtade hon oss igen vid tio. ingen kommentar om hur det var där iallafall haha!

 

   



när jag kom hem satt mamma, pappa, gustaf och jessica och kollade på en film så jag joinade dom en stund. nu ska jag bums ner i sängen, hoppas det går att sova inatt.. för natten som var vaknade jag ju vid 05.00 av att något surrade, jag försökte somna om men det gick inte, så efter en stund så tände jag lampan å såg att det var en jäkla harkrank, uuusschh! jag försökte döda den men det gick ju inte så bra eftersom att jag fortfarande halvsov, så istället böt jag rum till gustafs :)

nu ska jag hämta mitt täcke som jag hängt på balkongen så de ska bli kallt :) haha, godnatt


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejsan hoppsan!

Fin blogg, vad ska du hitta på ikväll? ;D;D

2009-08-11 @ 16:27:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: saraaa

snyggggggggggggggggggt<3

2009-08-11 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0